WE STAAN JE GRAAG TE WOORD

Een advertentie of een compleet nieuwe huisstijl ontwerpen?

Of je nu op zoek bent naar een advertentie voor jouw merk, een logo of naar compleet nieuwe visuele identiteit voor het bedrijf, bij StudioDiverse helpen we je graag. Om tot een resultaat te komen waarvan je als opdrachtgever van onder de indruk bent doorlopen we 3 fases bij het ontwikkelen van de huisstijl:

1. Analyse

Analyse

3. Conceptontwikkeling

Conceptontwikkeling

3. Detaillering

Detaillering

Een heldere ontwerp omschrijving en bedrijfsomschrijving zijn van essentieel belang om een passende en herkenbare huisstijl te kunnen ontwerpen. Hierna wordt een visueel onderzoek uitgevoerd. Als we eenmaal een ontwerp richting hebben, wordt er geëxperimenteerd met vormen, stijlen, lettertypes en kleuren. In dit stadium worden er meerdere concepten gecreëerd, welke naar de opdrachtgever worden gestuurd voor feedback. Met de uit de feedback overeengekomen aspecten wordt het gekozen concept verfijnd. Er zijn meerdere correctierondes om tot het juiste concept te komen voor de detailleringsfase. In de laatste fase, de detailleringsfase, wordt de huisstijl verfijnd; afmetingen, kleuren, lettertypes etc. De visuele stijl kan nu worden gebruikt om door te voeren in de huisstijldragers. Huisstijldragers zijn onder andere het drukwerk, zoals briefpapier, enveloppen, visitekaartjes, formulieren, rekeningen en brochures.

Neem contact met ons op

Neem gerust contact met ons op als er vragen zijn. Wij staan altijd klaar voor een vrijblijvend gesprek. In dit verkennende gesprek kunnen wij bepalen wat de belangrijkste aandachtspunten zijn en geven we gratis advies.